خبرگزاری کار ایران

علی عبدالله صالح به عربستان می رود

کد خبر : ۳۴۰۴۲

یكی از اعضای حزب «كنگره ملی عمومی»یمن گفت كه رئیس جمهور سابق در عربستان دو عمل انجام می دهد یكی برای بیرون كشیدن پلاتین از پایش و دیگری برای زیبایی.

منابع دیپلماتیك یمنی گفتند كه «علی عبدالله صالح»رئیس جمهوری سابق یمن برای ادامه درمانش به عربستان سعودی می رود.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره،یك دیپلمات كه نخواست نامش فاش شود،گفت كه صالح یك هفته پیش از عربستان خواستار صدور روادید برای درمان شد كه عربستان نیز با آن موافقت كرد.

یكی از اعضای حزب «كنگره ملی عمومی»یمن كه بر یمن حكومت می كرد و صالح به رغم كناره گیری اش از قدرت در پی انقلاب مردمی هنوز رئیس آن به شمار می رود گفت كه رئیس جمهور سابق در عربستان دو عمل انجام می دهد یكی برای بیرون كشیدن پلاتین از پایش و دیگری برای زیبایی.

در همین حال یك منبع رسمی یمنی نیز گفت كه تماس هایی با صالح انجام شده است كه وی برای ایجاد زمینه جهت تغییرات سیاسی خاك یمن را ترك كرده و به یكی از كشورهای حوزه خلیج فارس برود.صالح متهم ایجاد مانع بر سر مسیر فرایند تغییرات سیاسی در این كشور است.

بنا بر این گزارش،صالح یك ماه پیش موفق به دریافت روادید ورود به ایتالیا شد اما از بیم شكایت سازمان های دفاع از حقوق بشر ضدش، ترجیح به این كشور سفر نكند.صالح ژوئن 2011 در پی حمله به او در مسجد كاخ ریاست جمهوری به شدت زخمی شد و برای درمان به عربستان منتقل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز