خبرگزاری کار ایران

بر مبنای یك نظرسنجی جدید:

اكثر اسرائیلی‌ها با موضع نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران مخالف هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۱

بر اساس نظرسنجی که توسط روزنامه «تایمز آو اسرائیل» انجام شده است، تنها ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان، ۲۳ درصد از حامیان راست‎ها و دو درصد از حامیان چپ‎ها، در مورد ایران و برنامه انرژی هسته‎ای این كشور ابراز نگرانی کرده‎اند.

به رغم تلاش‎های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای احساسی کردن بحث غرب درباره برنامه هسته‎ای ایران، نتایج یک نظرسنجی که اخیرا منتشر شده است نشان می‎دهد که اکثر اسرائیلی‎ها اقتصاد را مهم‎ترین مشکل پیش روی خود می‎دانند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبكه خبری پرس تی وی، بر اساس نظرسنجی که توسط روزنامه «تایمز آو اسرائیل» انجام شده است، ۴۳ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، مسائل اقتصادی را مهم‎ترین مساله در انتخابات پارلمانی پیش روی اسرائیل می‎دانند.
بر اساس این نظرسنجی، تنها ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان، ۲۳ درصد از حامیان راست‎ها و دو درصد از حامیان چپ‎ها، در مورد ایران و برنامه انرژی هسته‎ای این كشور ابراز نگرانی کرده‎اند.
این در حالی است که نتانیاهو در تلاش است تا مسائل مربوط به امنیت و دیپلماسی را در راس برنامه‎های مربوط به انتخابات ۲۲ ماه ژانویه قرار دهد.
نتانیاهو در تاریخ ۲۳ ماه دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی اعلام کرد، در صورتی که در انتخابات ژانویه یک بار دیگر به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شود، برنامه هسته‎ای ایران در راس برنامه‎هایش قرار خواهد داشت.
نتانیاهو طی سخنانی جنگ‌طلبانه در تاریخ پنجم نوامبر ۲۰۱۲ اعلام کرده بود که برای حمله به تاسیسات انرژی هسته‎ای ایران آماده است.
این در حالی است که بسیاری از شخصیت‎های نظامی و اطلاعاتی کنونی و اسبق رژیم اسرائیل، با موضع‎گیری در مقابل مواضع جنگ‎افروزانه نتانیاهو علیه تهران، اعلام کرده‎اند که چنین اقدامی برای رژیم اسرائیل مضر خواهد بود.
«ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم اسرائیل در تاریخ یازدهم ژانویه با انتقاد از نتانیاهو به دلیل هدر دادن میلیاردها شکل (واحد پول اسرائیل) برای طرح بیهوده حمله به ایران، اعلام کرد: «در طول دو سال گذشته ما بیش از 11 میلیارد شکل را برای توهمات امنیتی که نه به اجرا درآمدند و نه به اجرا درخواهند آمد، هدر داده‎ایم.»

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز