خبرگزاری کار ایران

ماندن یا نماندن انگلیس در اتحادیه اروپا به همه‌پرسی گذاشته می‌شود

کد خبر : ۴۰۴۴۶

دیوید كامرون پیشنهاد كرد كه شرایط عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا در صورت پیروزی وی در انتخابات سال 2015 میلادی مورد بارنگری قرار گرفته و پس از مشخص شدن شرایط جدید، رفراندومی درباره ماندن یا خروج این كشور از اتحادیه اروپا برگزار شود.

نخست‌وزیر انگلیس امروز ـ چهارشنبه ـ پیشنهاد کرد که در صورت پیروزی وی در انتخابات آینده، رفراندومی درباره ماندن یا خروج این كشور از اتحادیه اروپا برگزار شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، «دیوید کامرون» در سخنرانی خود خواستار تجدیدنظر در شرایط عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا شد.

وی پیشنهاد كرد كه این شرایط در صورت پیروزی وی در انتخابات سال 2015 میلادی مورد بارنگری قرار گرفته و پس از مشخص شدن شرایط جدید، رفراندومی درباره ماندن یا خروج این كشور از اتحادیه اروپا برگزار شود.

وی با تاكید بر این‌كه یکسان‌سازی سازوکارهای همه اعضای اتحادیه اروپا کاری اشتباه است، گفت: «کشورها با هم متفاوت هستند و نمی‌توان همه امور کشورهای متفاوت را با یکدیگر همسان کرد.»

وی گفت: «امروز به دلایل مختلف، سرخوردگی عمومی از اتحادیه اروپا بیشتر از هر زمان دیگر است. مردم احساس می‌کنند اتحادیه اروپا رو به سمتی می‌رود که آنها نمی‌خواهند. مردم از آنچه آنها دخالت و اعمال قوانین و مقررات غیرضروری در حیات ملی ما می‌بینند، خشمگین هستند و می‌پرسند كه ضرورت این کار چیست. به این دلیل من موافق برگزاری رفراندوم هستم. به مواجهه با این موضوع، شکل بخشیدن به آن و در دست گرفتن محور این بحث باور دارم و به امید این نمی‌نشینم که شرایط دشوار خود به خود رفع خواهد شد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز