خبرگزاری کار ایران

ادامه آشوب معترضان اردنی در اعتراض به تقلب در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۲

هواداران نامزد شکست‌خورده در انتخابات، در اعتراض به اعلام شکست این نامزد در حالی كه تنها سه ساعت از اعلام پیروزی وی می‌گذشت، دست به تظاهرات زدند.

چندین شهر اردن برای دومین روز شاهد آشوب معترضان به تقلب در انتخابات پارلمانی و دخالت نهادهای دولتی برای تغییر نتایج بود.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، شهر «معان» در جنوب اردن بار دیگر شاهد درگیری شدید تظاهرکنندگان با نیروهای امنیتی بود.  هواداران نامزد شکست‌خورده در انتخابات، در اعتراض به اعلام شکست این نامزد در حالی كه تنها سه ساعت از اعلام پیروزی وی می‌گذشت، دست به تظاهرات زدند.
پنجشنبه گذشته نیز هواداران این نامزد، چندین ساختمان دولتی و خصوصی را در این شهر به آتش کشیده بودند.
در شهر «الکرک» نیز هواداران نامزد شکست‌خورده با استفاده از سنگ به ساختمان استانداری حمله کردند.
شاهدان عینی نیز گفتند که معترضان جاده اصلی منتهی به این شهر را بستند.
اردنی‌ها در شهر «الفحیص» در استان «البلقاء» نیز در اعتراض به نتایج نهایی و تقلب در این انتخابات دست به تظاهرات زدند.
تظاهرات اعتراض‌آمیز به نتایج انتخابات پارلمانی که در آن هواداران دولت پیروز شدند، از شب چهارشنبه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
در همین حال سفارت آمریکا از شهروندان این کشور خواست در پی وقوع خشونت‌های شدید در مناطق مختلف اردن از حضور در مناطق درگیری اجتناب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز