خبرگزاری کار ایران

باراك اوباما:

احتمال مداخله نظامی در سوریه را بررسی می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۸۹

باید ارزیابی كنیم كه آیا این اقدام باعث خشونت بیشتر یا استفاده از سلاح‌های شیمیایی می‌شود و همچنین بهترین چشم‌انداز در سوریه بعد از كنار رفتن اسد از قدرت چگونه ترسیم می‌شود.

رئیس‌جمهوری آمریكا طی سخنانی مداخله‌جویانه گفت كه در حال ارزیابی این مساله است كه آیا دخالت نظامی در سوریه به حل مشكل این كشور كمك می‌كند یا باعث پیچیده‌تر شدن شرایط می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «باراك اوباما» گفت كه در شرایطی مانند آنچه در سوریه وجود دارد، باید این پرسش را مطرح كنیم كه آیا می‌توانیم تغییری در وضعیت موجود ایجاد كنیم.

وی افزود كه باید منفعت‌های مداخله نظامی در سوریه در شرایطی كه تعدادی از نیروهای نظامی آمریكا همچنان در افغانستان هستند را بررسی كند.

اوباما در ادامه سخنان مداخله‌جویانه خود گفت: «باید ارزیابی كنیم كه آیا این اقدام باعث خشونت بیشتر یا استفاده از سلاح‌های شیمیایی می‌شود و همچنین بهترین چشم‌انداز در سوریه بعد از كنار رفتن اسد از قدرت چگونه ترسیم می‌شود.»

سخنان اوباما در حالی بیان می‌شود كه رهبران جهانی در حاشیه نشست مجمع اقتصاد جهانی در داووس اعلام كردند كه خواستار مداخله بیشتر آمریكا در مسائل ژئوپولتیك از جمله بحران‌های سوریه و مالی بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز