خبرگزاری کار ایران

كشته شدن 31 تن در حمله به ایست بازرسی ارتش پاكستان

کد خبر : ۴۲۶۹۷

درگیری میان نیروهای امنیتی و تندروها به مدت چهار ساعت ادامه یافت و در جریان آن تندروها یك منزل مسكونی را با موشك هدف قرار دادند كه در نتیجه آن 10 عضو یك خانواده نیز كشته شدند.

برخی مسئولان پاكستانی اعلام كردند كه در حمله تندروهای مسلح به یك ایست بازرسی ارتش در شمال غرب این كشور 31 تن كشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع امنیتی پاكستانی گفتند كه بامداد امروز تندروها به یك ایست بازرسی متعلق به ارتش در منطقه «لكی مروت» حمله كردند.

این منابع افزودند كه در این حمله 12 تندرو و 9 نیروی امنیتی و غیرنظامی جان خود را از دست دادند. دو تن از مهاجمان كمربند انفجاری به خود بسته بودند.

منابع امنیتی افزودند كه درگیری میان نیروهای امنیتی و تندروها به مدت چهار ساعت ادامه یافت و در جریان آن تندروها یك منزل مسكونی را با موشك هدف قرار دادند كه در نتیجه آن 10 عضو یك خانواده نیز كشته شدند.

در همین حال طالبان با پذیرش مسئولیت این حمله اعلام كرد كه حمله به ایست بازرسی ارتش در پاسخ به همكاری پاكستان با آمریكا در حملات هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است.

سخنگوی طالبان گفت كه این تهاجم، حمله‌ای انتقام‌جویانه به علت كشته شدن «فیصل خان» و «طوفانی» دو رهبر این گروه در حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریكا به منطقه «وزیرستان شمالی» است.

این سخنگو افزود كه چهار فرد انتحاری این حمله را انجام دادند و خودشان را در ایست بازرسی منفجر كرده و 10 سرباز را كشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز