خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

هدف اصلی دولت من مقابله با برنامه هسته‌ای ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۸۳

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تاكید بر این‌كه هدف اصلی دولت وی جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود، گفت كه از هیچ تلاشی برای دستیابی به این هدف فروگذار نخواهد كرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم ویژه‌ای كه به منظور اعطای ماموریت تشکیل کابینه جدید به وی برگزار شد، تاكید كرد كه مقابله با برنامه هسته‌ای ایران از مهمترین اولویت‌های دولت جدید تل‌آویو خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» با تاكید بر این‌كه هدف اصلی دولت وی جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود، گفت كه از هیچ تلاشی برای دستیابی به این هدف فروگذار نخواهد كرد.

سخنان نتانیاهو در حالی بیان می‌شود كه مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها به شكست در سنگ‌اندازی در برابر پیشرفت‌های هسته‌ای ایران اذعان كرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو در حالی مامور تشكیل دولت جدید رژیم صهیونیستی شده است كه ائتلاف وی با اختلاف اندكی موفق به كسب اكثریت آرا در كنست شده بود.

بر مبنای قوانین داخلی رژیم صهیونیستی رئیس این رژیم باید یکی از اعضای ۱۲۰ نفره پارلمان را پس از دریافت نتیجه رسمی انتخابات، مامور تشکیل دولت کند.

این سومین بار است كه نتانیاهو مسئول تشكیل دولت رژیم صهیونیستی می‌شود.

نتانیاهو برای تشكیل كابینه خود چهار هفته زمان دارد و در صورتی که طی این مدت موفق به معرفی کابینه نشود، 14 روز دیگر به وی فرصت داده می‌شود.

در جریان انتخابات اخیر پارلمانی رژیم صهیونیستی ائتلاف تاكتیكی دو حزب «لیكود» و «اسرائیل بیتنا» موفق به كسب 31 كرسی از 120 كرسی پارلمان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز