خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جلسه از گفت‌و‌گوهای ملی در بحرین

کد خبر : ۴۵۹۱۶

مخالفان بحرینی امیدواری محتاطانه‌ای در ارتباط با گفت‌و‌گو‌ها از خود نشان داده و نسبت به روشن نبودن جدول کاری این گفت‌و‌گو‌ها ابراز نگرانی کردند.

دولت بحرین و مخالفان این کشور نخستین جلسه از گفت‌و‌گوهای ملی برای خروج از بحران دو ساله در این کشور را در «منامه» پایتخت برگزار کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مخالفان بحرینی امیدواری محتاطانه‌ای در ارتباط با گفت‌و‌گو‌ها از خود نشان داده و نسبت به روشن نبودن جدول کاری این گفت‌و‌گو‌ها ابراز نگرانی کردند.
مخالفان پس از پایان جلسه نخست گفت‌و‌گو‌ها تاكید كردند که مشارکت خود در این مذاكرات را ادامه می‌دهند، اما امروز -دوشنبه- برای بررسی گام‌های بعدی با یكدیگر دیدار می‌کنند.
«عبدالنبی سلمان» یکی از اعضای جمعیت «منبر دموکراسی» و یکی از نمایندگان مخالفان در گفت‌و‌گوهای ملی به خبرنگاران گفت که روال امور رضایت‌بخش است و مخالفان در جلسه بعدی گفت‌و‌گو شرکت می‌کنند اما هیچ تضمینی برای ادامه آن تا بی‌‌‌نهایت وجود ندارد.
سلمان در پاسخ به جدیت دولت در جلسه نخست، گفت که به نظرش این جدیت دیده نشده است اما نمایندگان دولت نشان دادند که به خواسته‌های مخالفان اهمیت می‌دهند و این یک گام مثبت است.
در مقابل، «خالد بن علی آل خلیفه» وزیر دادگستری و امور اسلامی و اوقاف بحرین نیز گفت که جلسه نخست گفت‌و‌گو‌ها مثبت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز