خبرگزاری کار ایران

مخالفان مصری شرکت در انتخابات پارلمانی را مشروط کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۲

عضو جبهه نجات ملی گفت که از جمله شرایط مخالفان، تشکیل دولت بی‌طرف و مورد اعتماد همه گروه‌های سیاسی، تشکیل کمیته قانونی برای بازنگری در بندهای مورد اختلاف در قانون اساسی، به همه پرسی گذاشتن آن و انتخاب دادستان کل جدید برای مصر است.

«جبهه نجات ملی» بزرگ‌ترین ائتلاف مخالفان مصری  شرکت در انتخابات پارلمانی آینده را مشروط کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «سامح عاشور» عضو جبهه نجات ملی طی کنفرانسی خبری این شرایط را اعلام کرد و گفت که یکی از شرایط مخالفان، تشکیل دولت بی‌طرف و مورد اعتماد همه گروه‌های سیاسی است.
عاشور افزود که از دیگر شروط مخالفان، تشکیل کمیته قانونی برای بازنگری در بندهای مورد اختلاف در قانون اساسی، به همه پرسی گذاشتن آن و انتخاب دادستان کل جدید برای مصر است.
این در حالی است که جبهه نجات ملی پیش از این نیز این درخواست‌ها را اعلام کرده و از هواداران خود خواسته بود که برای فشار به «محمد مرسی» رئیس جمهوری این کشور برای تن دادن به این خواسته‌ها دست به تظاهرات بزنند.
در تحولی دیگر، ریاست جمهوری مصر برخی شایعه‌ها مبنی بر برکناری «هشام قندیل» نخست وزیر این کشور را رد کرده و اعلام کرد که قندیل تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز