خبرگزاری کار ایران

پایان اشغال پارلمان اوکراین توسط نمایندگان اپوزیسیون

کد خبر : ۴۹۸۶۷

نمایندگان تحصن‌کننده خواهان ممنوعیت رای دادن نمایندگان به جای یکدیگر بوده و اعلام کرده بودند که باید نمایندگان برای رای دادن شخصا در داخل صحن مجلس حاضر باشند.

نمایندگان مخالف دولت اوکراین به سه هفته اعتراض و تحصن خود در پارلمان پایان دادند تا جلسات قانون‌گذاری از سر گرفته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، نمایندگان تحصن‌کننده خواهان ممنوعیت رای دادن نمایندگان به جای یکدیگر بوده و اعلام کرده بودند که باید نمایندگان برای رای دادن شخصا در داخل صحن مجلس حاضر باشند.

«ویتالی کلیچکو» از مخالفان دولت اوکراین در این‌باره می‌گوید: «ارزش‌های حیاتی قاره اروپا عبارتند از: آزادی اشخاص، آزادی بیان، احترام به انسان‌ها و احترام به قانون. متاسفانه در اوکراین امروز هیچ قانونی اجرا نمی‌شود و فقط می‌توانیم آرزوی این ارزش‌ها را در سر داشته باشیم.»

«اولکساندر یفرموف» یکی از اعضای حزب مناطق نیز می‌گوید: «پیامی که ما با این اقدام می فرستیم همان چیزی است که در سیاست‌های خارجی و داخلی به روشنی اشاره شده است؛ این که هدف اصلی اوکراین عضویت در اتحادیه اروپا است.»

مخالفان زمانی راضی به پایان تحصن شدند که حزب حاکم وعده داد سیستمی را به اجرا خواهد گذاشت که هیچ شخصی نتواند به جای شخص دیگر رای بدهد.

در اوکراین مجلس سنا وجود ندارد و پارلمان رادا تنها نهاد قانون‌گذاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز