خبرگزاری کار ایران

چندین فلسطینی در درگیری‌های شهرك خضر زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۹

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان فلسطینی که در اعتراض به سیاست‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی دست به تظاهرات زده بودند، گازهای اشک‌آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

در جریان درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «ام رکبه» در شهرک خضر واقع در بیت لحم در کرانه باختری، چندین شهروند فلسطینی بر اثر استنشاق گازهای اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام كردند كه نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان فلسطینی که در اعتراض به سیاست‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی دست به تظاهرات زده بودند، گازهای اشک‌آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

در جریان این درگیری‌ها، شماری از شهروندان فلسطینی بر اثر استنشاق گازهای اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند و پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی بر روی پشت بام برخی منازل شهروندان در این شهرک مستقر شده و تحرکات ساکنان این منطقه را زیر نظر گرفتند.

بنا بر این گزارش، شهرک خضر به ویژه پس از شهادت «میسره ابو حمدیه» در زندان‌های صهیونیستی در نتیجه سیاست‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسرا، همواره صحنه درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم صهیونیستی و شهروندان فلسطینی است که صهیونیست‌ها با شلیک گلوله و پرتاب گازهای اشک‌آور اقدام به سرکوب شهروندان معترض در این منطقه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز