خبرگزاری کار ایران

محاصره سومین وزارتخانه لیبی توسط گروه‌های مسلح انقلابی

کد خبر : ۶۷۵۵۱

گروه‌های مسلح انقلابی لیبی در اعتراض به ناامنی و انحراف مسیر انقلاب و درخواست برای کنار زدن هواداران رژیم قذافی، وزارت دارایی را نیز به محاصره خود در آوردند.

پس از محاصره وزارت کشور و و وزارت خارجه لیبی توسط گروه‌های مسلح انقلابی، وزرات دارایی این كشور نیز به محاصره این گروه‌ها درآمد.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، گروه‌های مسلح انقلابی لیبی در اعتراض به ناامنی و انحراف مسیر انقلاب و درخواست برای کنار زدن هواداران رژیم «معمر قذافی» رهبر سابق این کشور، وزارت دارایی را نیز به محاصره خود در آوردند.
این در حالی است که گروه‌های مسلح انقلابی پیش از این وزارت کشور و وزارت خارجه را به محاصره خود درآورده بودند.
«ایمن محمد ابودینه» یکی از افراد گروه‌های مسلح محاصره کننده وزارت خارجه لیبی گفت که محاصره این وزراتخانه زمانی پایان می‌یابد که خواسته‌های آن‌ها از جمله تصویب قانون عزل سیاسی هواداران رژیم سابق در پارلمان این کشور، بر آورده شود.
در مقابل، «علی زیدان» نخست‌وزیر لیبی یکشنبه هفته گذشته ضمن ابراز تاسف از محاصره ساختمان وزارت خارجه حمله به ساختمان وزارت کشور و ساختمان تلویزیون ملی در طرابلس و اقدام‌های خرابکارانه در این دو ساختمان را محکوم کرد.
زیدان از مردم این کشور خواست دولت را در رویارویی با گروه‌های مسلح که قصد بی‌ثباتی در کشور را دارند، یاری کنند.
وی تاکید کرد که دولتش قصد درگیری با کسی را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز