خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی کارآفرینان درباره احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۱

در نامه کارآفرینان که در روزنامه «ایندیپندنت» به چاپ رسید، آمده است که انگلیس در صورت خروج از اتحادیه اروپا، ممکن است سالانه ۹۲ میلیارد پوند ضرر کند.

در حالی که «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس تحت فشار مخالفان حضور این کشور در اتحادیه اروپا، هفته گذشته اعلام کرد که در این مورد همه‌پرسی برگزار خواهد کرد، شماری از کارآفرینان مطرح این کشور در نامه‌ای از عواقب این رخداد ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، در این نامه که در روزنامه «ایندیپندنت» به چاپ رسید، آمده است که انگلیس در صورت خروج از اتحادیه اروپا، ممکن است سالانه ۹۲ میلیارد پوند ضرر کند.

امضاکنندگان این نامه از جمله «ریچارد برانسون» مدیرکل شرکت «ویرجین» از نخست‌وزیر انگلیس خواسته‌اند که برای حفظ و تقویت بازار مشترک اروپا تلاش کند چراکه به گفته آنها حمایت از بازار رقابتی در اتحادیه اروپا می‌تواند موجب افزایش تولید ناخالص داخلی انگلیس شود.

این در حالی است که تداوم بحران مالی در قاره سبز، روز به روز بر تعداد مخالفان حضور انگلیس در اتحادیه اروپا افزوده است. دیوید کامرون البته همچنان به ادامه عضویت و همکاری کامل با اتحادیه اروپا پایبند است، اما قبول کرده که در سال ۲۰۱۷ میلادی در این زمینه همه‌پرسی برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز