خبرگزاری کار ایران

شهرك‌نشینان صهیونیست در بلندی‌های جولان آموزش نظامی می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۸

روزنامه عبری زبان «معاریو» نوشت كه ارتش رژیم صهیونیستی با خواسته شهرک‌نشینان صهیونیست در ارتفاعات جولان مبنی بر مسلح کردن آنها موافقت کرده است.

گزارش‌‌ها حاكی از آن است كه ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به آموزش نظامی شهرک‌نشینان صهیونیست در بلندهای جولان روی آورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «معاریو» نوشت كه ارتش رژیم صهیونیستی با خواسته شهرک‌نشینان صهیونیست در ارتفاعات جولان مبنی بر مسلح کردن آنها موافقت کرده است.

این روزنامه تشریح کرد که به دنبال تنش‌های اخیر میان سوریه و رژیم صهیونیستی، موجی از ناامنی بر ارتش و گروهک‌های یهودی حکم‌فرما شده و این گروهک‌ها اخیرا بارها از ارتش خواسته‌اند که سلاح‌هایی را در اختیار آنها بگذارد تا خود را برای هرگونه سناریویی در آینده آماده کنند.

روزنامه معاریو تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته به شهرک‌نشینان و گروهک‌های یهودی اطمینان داد که آموزش‌هایی نظامی را به آنها ارائه داده و موانعی را که اجازه مسلح شدن آنها را نمی‌داد، از میان بردارد.

این روزنامه اشاره کرد که موجی از ناامنی بر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرز سرزمین‌های اشغالی و سوریه حکم‌فرما شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز