خبرگزاری کار ایران

اتریش بار دیگر با ارسال سلاح برای مخالفان سوری مخالفت كرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۲

وزیر خارجه اتریش امروز – شنبه - پس از جلسه هیئت دولت، تاكید كرد كه ارسال سلاح‌های بیشتر برای مخالفان سوری باعث ادامه روند جنگ و خشونت در این كشور می‌شود.

دولت اتریش بار دیگر بر مخالفت خود با ارسال سلاح برای مخالفان سوری تاكید كرد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، «میشل اشپیندلگر» وزیر خارجه اتریش امروز – شنبه - پس از جلسه هیئت دولت، تاكید كرد كه ارسال سلاح‌های بیشتر برای مخالفان سوری باعث ادامه روند جنگ و خشونت در این كشور می‌شود.

وی تاكید كرد كه در پیش گرفتن این روند به هیچ عنوان به پیشرفت راه حل سیاسی برای بحران سوریه منجر نخواهد شد.

وزارت خارجه اتریش پیش از این نیز با ارسال نامه‌ای رسمی به ٢٦ كشور عضو اتحادیه اروپا از آنها خواست كه به مخالفان سوری سلاح ندهند.

در این نامه آمده است كه هر گونه اقدام كشورهای اتحادیه اروپا برای تسلیح مخالفان سوری خلاف قانون اتحادیه اروپا است كه بر دخالت نكردن در امور داخلی دیگر كشورها تاكید می‌كند.

در نامه وزارت خارجه اتریش همچنین آمده است كه دادن سلاح به مخالفان سوری خطرناك است به ویژه آن‌كه بخشی از این تسلیحات به دست گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده می‌افتد.

بنا بر این گزارش، فرانسه و انگلیس از جمله كشورهای اروپایی هستند كه به شدت از مساله تسلیح مخالفان سوری حمایت می‌كنند، این در حالی است كه آلمان از مخالفان اصلی تسلیح مخالفان سوری است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز