خبرگزاری کار ایران

برگزاری رزمایش نظامی در اردن با مشاركت ١٨ كشور

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۷

كشورهای شركت كننده در این رزمایش عبارتند از: عربستان، عراق، لبنان، بحرین، امارات، یمن، قطر، مصر، پاكستان، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آمریكا، كانادا، لهستان، چك و نیروهای ارتش اردن.

یك منبع نظامی اردنی گفت كه رزمایش نظامی «شیر آماده» در سال 2013 میلادی، طی هفته‌های آینده در این كشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الیوم السابع، این منبع افزود كه در این رزمایش كه در مراكز و مدرسه‌های آموزشی ارتش اردن برگزار می‌شود، ١٨ كشور و بیش از  ١۵ هزار نیرو شركت می‌كنند.

این منبع نظامی اردنی بدون اشاره به زمان دقیق برگزاری این رزمایش، افزود كه این تمرین‌های نظامی طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

وی تصریح كرد كه كشورهای شركت‌كننده در این رزمایش عبارتند از: عربستان، عراق، لبنان، بحرین، امارات، یمن، قطر، مصر، پاكستان، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آمریكا، كانادا، لهستان، چك و نیروهای ارتش اردن.

منبع نظامی اردنی در مورد هدف از برگزاری این رزمایش نیز گفت كه این رزمایش در صدد برآورده كردن نیازهای عملیاتی، آموزشی و لجستیكی نیروهای مسلح اردن با تمركز بر عملیات غیرنظامی و نظامی است.

وی در ادامه گفت كه از دیگر اهداف این رزمایش، آموزش برای ایجاد هماهنگی و همكاری با سازمان‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی و نیز تحكیم روابط و همكاری‌ها میان كشورهای شركت‌كننده در رزمایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز