خبرگزاری کار ایران

در پی كشته شدن یك نوجوان؛

صدها شهروند بحرینی با پلیس درگیر شدند

asdasd

هزاران تن از مردم بحرین در مراسم تشییع جنازه «علی حسین نعمه» نوجوان 16ساله كه در روستای «صدد» در شمال غربی منامه به ضرب گلوله نیروهای امنیتی كشته شده بود، شركت كرده و پس از این مراسم به شدت با پلیس ضدشورش درگیر شدند.

به دنبال كشته شدن یك نوجوان 16 ساله بحرینی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز در شمال غرب منامه، صدها تظاهركننده با پلیس درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، هزاران تن از مردم بحرین در مراسم تشییع جنازه «علی حسین نعمه» نوجوان 16ساله كه در روستای «صدد» در شمال غربی منامه به ضرب گلوله نیروهای امنیتی كشته شده بود، شركت كردند.

شاهدان عینی گفتند كه صدها تن از كسانی كه در مراسم تشییع جنازه شركت كرده بودند، پس از این مراسم به شدت با پلیس ضدشورش درگیر شدند.

از طرف دیگر، به دنبال انتشار خبر كشته شدن این نوجوان كه جمعه گذشته رخ داد، چندین منطقه در بحرین شاهد ناآرامی و درگیری تظاهركنندگان با پلیس بود.

فعالان بحرینی گفتند كه تظاهركنندگان خشمگین در روستای صدد، راه‌های منتهی به این روستا را بسته و با منفجر كردن كپسول‌های گاز با پلیس درگیر شدند.

از طرف دیگر، نزدیكان علی حسین نعمه تصریح كردند كه این نوجوان توسط یكی از نیروهای پلیس كه برای تظاهركنندگان در روستا كمین زده بودند، كشته شد.

یكی از فعالان نیز گفت كه یكی از نیروهای پلیس به محض آن‌كه تظاهركنندگان به نیروهای امینی نزدیك شدند، به سوی آنها آتش گشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز