خبرگزاری کار ایران

آمانو خواستار همكاری بیشتر ایران با آژانس انرژی اتمی شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۹

مدیركل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی سخنانی بی‌اساس گفت كه از مدتی قبل مذاكرات ایران و آژانس وارد دور باطل شده است و این روش درستی برای حل مسئله‌ای كه تا این اندازه برای جامعه بین‌الملل اهمیت دارد، نیست.

به‌رغم اثبات حسن نیت هسته‌ای ایران و همكاری این كشور با دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد و گروه 1+5، «یوكیا آمانو» مدیركل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد كه مذاكرات هسته‌ای با ایران وارد چرخه باطل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آمانو امروز – دوشنبه - گفت كه عدم پیشرفت در مذاكرات هسته‌ای ایران و پاسخ ندادن به برخی نگرانی‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای این كشور، نگران كننده است.

وی طی سخنانی بی‌اساس گفت كه از مدتی قبل مذاكرات ایران و آژانس وارد دور باطلی شده است و این روش درستی برای حل مسئله‌ای كه تا این اندازه برای جامعه بین‌الملل اهمیت دارد، نیست.

آمانو همچنین خواستار همكاری بیشتر ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

مدیركل آژانس كه در نشست شورای حكام صحبت می‌كرد، گفت كه باید در سریع‌ترین زمان ممكن به نتایج ملموسی برسیم تا از این طریق اعتماد بین‌المللی مجددا به صلح‌آمیز بودن ماهیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران جلب شود.

نشست شورای حكام از امروز آغاز شده و بررسی برنامه هسته‌ای ایران یكی از مهمترین محورهای آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز