خبرگزاری کار ایران

لیبیایی‌ها سلاح‌های خود را تحویل می‌دهند

صف‌هایی طولانی از مردم لیبی در شهرهای «بنغازی» و «طرابلس» در كنار چادرهای جمع‌آوری اسلحه در این دو شهر تشكیل شده است و مسئولان در این چادرها سلاح‌های سبك، مواد منفجره و دیگر سلاح‌ها را تحویل می‌گیرند.

طرح تحویل سلاح‌های شهروندان لیبی به دولت این كشور در شهرهای مختلف آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، صدها تن از شهروندان لیبیایی از روز گذشته سلاح‌های خود را به دولت تحویل دادند.

بنا بر این گزارش، صف‌هایی طولانی از مردم لیبی در شهرهای «بنغازی» و «طرابلس» در كنار چادرهای جمع‌آوری اسلحه در این دو شهر تشكیل شد. مسئولان در این چادرها سلاح‌های سبك، مواد منفجره و دیگر سلاح‌ها را تحویل می‌گیرند.

از طرف دیگر، برخی از فرماندهان شبه‌نظامیان از آمادگی خود و نیروهایشان برای تحویل سلاح‌‌هایی كه در اختیار دارند، خبر دادند.

در همین حال یكی از افرادی كه در اجرای طرح جمع‌آوری اسلحه در بنغازی فعالیت دارد، گفت كه تا كنون بیش از 800 تن برای تحویل سلاح‌های خود ثبت‌نام كرده‌اند. همچنین در طرابلس 200 تن برای تحویل سلاح‌های خود اعلام آمادگی كرده‌اند.

بنا بر این گزارش، تبلیغ برای تحویل سلاح به دولت با همكاری ارتش و یك شبكه خصوصی انجام می‌شود. این شبكه تلاش می‌كند تایید افكار عمومی را در این زمینه به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز