خبرگزاری کار ایران

حسنی مبارك:

برای حفظ جان شهروندان از قدرت كنار رفتم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۵

مبارك در گفت‌وگو با روزنامه «الوطن» مدعی شد كه وی می‌توانست در فوریه 2011 در قدرت باقی بماند اما برای حفظ جان مردم از قدرت كنار رفت.

«حسنی مبارك» رئیس‌جمهوری مخلوع مصر كه با انقلاب 25 ژانویه از قدرت كنار زده شد، مدعی شد كه وی می‌توانست در قدرت باقی بماند اما برای حفظ جان شهروندان مصری از قدرت كنار رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه القدس العربی، روزنامه «الوطن» مصر در شماره امروز خود گفت‌وگویی با مبارك منتشر كرد و اعلام كرد كه طی روزهای آینده فاقل صوتی آن را نیز در پایگاه اینترنتی‌اش منتشر می‌كند.

مبارك در این گفت‌وگو مدعی شد كه وی می‌توانست در فوریه 2011 در قدرت باقی بماند اما برای حفظ جان مردم از قدرت كنار رفت.

رئیس‌جمهوری مخلوع مصر با تقدیر از ارتش مصر تصریح كرد كه ارتش مصر در اوضاع خوبی به سر می‌برد و سلاح پیشرفته‌ای در اختیار دارد.

مبارك در این گفت‌وگو افزود كه دولت وی ارتش را مجهز به سلاح‌های پیشرفته كرد و آمریكایی‌ها در این زمینه دولت وی را بازی داده و دولتش نیز آنها را بیشتر بازی داده است زیرا ارتش برای مصر بسیار مهم است.

وی در مورد فشاری كه مردم به علت عملكرد دولت اخوان‌المسلمین متحمل می‌شوند، گفت كه «خود مصری‌ها اخوان‌المسلمین را انتخاب كردند.»

مبارك در مورد مرگ «عمر سلمیان» معاون سابق رئیس‌جمهوری مصر گفت كه سلمیان كشته نشده است بلكه وی از مشكل قلبی خطرناكی رنج می‌برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز