خبرگزاری کار ایران

تعرض افسران سازمان اطلاعات صهیونیستی به مسجد الاقصی

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۵

افسران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در دو دسته وارد این مسجد مبارک شدند که نگهبانان این مسجد توانستند از ورود گروه اول به محوطه‌ها و ساختمان‌های مسجد الاقصی جلوگیری كنند اما نیروهای پلیس صهیونیستی هنگام ورود گروه دوم نگهبانان مسجد الاقصی را از این مکان دور کردند.

گروهی از افسران و عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز – چهارشنبه - تحت حمایت شدید عناصر یگان ویژه صهیونیستی از سمت «باب المغاربه» وارد مسجد الاقصی شده و به شیوه تحریک‌آمیزی در محوطه‌های آن اقدام به گشت‌زنی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یکی از نگهبانان مسجد الاقصی تاكید کرد که افسران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در دو دسته وارد این مسجد مبارک شدند که نگهبانان این مسجد توانستند از ورود گروه اول به محوطه‌ها و ساختمان‌های مسجد الاقصی جلوگیری كنند اما نیروهای پلیس صهیونیستی هنگام ورود گروه دوم نگهبانان مسجد الاقصی را از این مکان دور کردند.

افسران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی پس از ورود به مسجد الاقصی از مسجد جامع قبلی، مصلای مروانی، بخش قدیمی مسجد الاقصی و مسجد قبه الصخره بازدید کردند. این در حالی بود که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوگاه‌های تابستانی و طلاب علوم دینی با سردادن فریاد الله اکبر، اعتراض خود به ورود صهیونیست‌ها به این مسجد مبارک را نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز