خبرگزاری کار ایران

کشته شدن بیش از ۱۲۵ فرد مسلح در سوریه

کد خبر : ۸۵۴۸۶

برخی منابع نظامی اعلام كردند که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند ۱۰۰ تن از افراد مسلح را در منطقه «جوبر» در نزدیکی دمشق بکشند.

ارتش سوریه موفق شد بیش از ۱۲۵ فرد مسلح را در اطراف دمشق و حلب بکشد.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، برخی منابع نظامی اعلام كردند که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند ۱۰۰ تن از افراد مسلح را در منطقه «جوبر» در نزدیکی دمشق بکشند.
منابع نظامی سوری تصریح کردند که این افراد پس از آن کشته شدند که نقشه کمین آن‌ها برای نیروهای ارتش سوریه فاش شد.
در همین حال، برخی دیگر از منابع نظامی سوری گفتند که دو فرمانده گروه موسوم به «ارتش آزاد» در حمله این گروه به فرودگاه نظامی شهر «دیر الزور» کشته شدند.
از طرف دیگر، گزارش‌ها حاكی از آن است كه ارتش سوریه ۲۵ فرد مسلح را در حلب کشت و مراکز آن‌ها را نیز منهدم کرد.
در تحولی دیگر، ارتش سوریه موفق شد کنترل منطقه «عین عیسی» را در اطراف شهر «الرقه» به دست گیرد.
برخی منابع نظامی سوری نیز تاکید کردند که در گلوله‌باران منطقه «الخالدیه» در شهر «حمص» توسط ارتش سوریه، تعدادی از تروریست‌های اردنی و لیبیایی که وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره هستند، کشته شدند.
برخی منابع خبری نیز از درگیری شدید نیروهای دولتی سوریه با گروه‌های مسلح در مناطق الخالدیه و «بابا هود» در حمص و پیشروی ارتش خبر می‌دهند. این در حالی است که ارتش سوریه توانست شهر «القریتین» را به کنترل کامل خود درآورده و روستای «الکم» در نزدیکی شهر «تلبیسه» را نیز تحت كنترل بگیرد.
این منابع افزودند که ارتش سوریه توانست منطقه استراتژیک «الراشدین» در غرب حلب را نیز به کنترل خود درآورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز