خبرگزاری کار ایران

سلسله انفجارهای عراق ۱۹۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۹

در سلسله انفجارهایی که در بغداد و استان‌های «السماوه»، «بصره»، «میسان» و «دیالی» به وقوع پیوست، ۴۰ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

در سلسله انفجارهایی که در بغداد و چندین استان عراق به وقوع پیوست ۴۰ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، در سلسله انفجارهایی که در بغداد و  استان‌های «السماوه»، «بصره»، «میسان» و «دیالی» به وقوع پیوست، ۴۰ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، بغداد شاهد وقوع چندین انفجار بود به طوری که در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «الشعله» شش تن کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.
در انفجار دو بمب در منطقه «الشعب» در بغداد نیز سه تن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند، در همین منطقه یک خودروی بمب‌گذاری شده نیز منفجر شده و باعث کشته شدن چهار تن و زخمی شدن ۱۵ تن دیگر شد.
در همین حال، در جنوب غرب بغداد نیز یک خودروی بمب‌گذاری شده منفجر شد و باعث مرگ دو تن و زخمی شدن هشت تن دیگر شد.
از طرف دیگر، در منطقه «الزهراء» در بغداد نیز در انفجار خودرویی بمب گذاری شده سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند، در منطقه «الحریه» حادثه مشابهی رخ داد و سه تن کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند. منطقه «الرحمانیه» نیز شاهد انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده و کشته شدن شش تن و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز