خبرگزاری کار ایران

روزنامه «الدیار» نوشت:

اسد دستور اعزام 30 هزار نیرو به حلب را صادر كرد

asdasd

اسد به لشكرهای پنج و شش ارتش كه نخبه‌های تكاور هستند، دستور داد 30 هزار نیرو و دو هزار نفر بر و ادوات نظامی دیگر خود را از «حماه» به حلب منتقل كنند و این شهر را از سمت مرزهای تركیه اشغال كنند.

روزنامه لبنانی «الدیار» نوشت كه «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه دستور اعزام 30 هزار سرباز را به شهر «حلب» واقع در مرزهای این كشور با تركیه صادر كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این روزنامه نوشت كه اسد همچنین به ارتش دستور داده است كه دو هزار نفربر و ادوات نظامی دیگر را به حلب بفرستد.

الدیار همچنین گزارش داد كه اسد به لشكرهای پنج و شش ارتش كه نخبه‌های تكاور هستند، دستور داد 30 هزار نیرو و دو هزار نفر بر و ادوات نظامی دیگر خود را از «حماه» به حلب منتقل كنند و  این شهر را از سمت مرزهای تركیه اشغال كنند.

روزنامه الدیار در ادامه نوشت كه اسد ساعت چهار صبح سه‌شنبه ـ امروز ـ از حلب دیدار كرده و از نزدیك بر جنگ میان ارتش و مخالفان مسلح نظارت كرد.

این روزنامه لبنانی نوشت كه به علت دشوار بودن جنگ در حلب و سوختن بازار قدیمی و تاریخی این شهر، اسد هنوز در حلب به سر می‌برد.

خبرگزاری رویترز هنوز نتوانسته است به طور مستقل این خبر را تائید كند.

همچنین یكی از خبرنگاران روزنامه الدیار كه هوادار نظام حاكم بر سوریه است گفت كه این روزنامه خبرنگارانی در شهر حلب دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز