خبرگزاری کار ایران

سقوط جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی در آب‌های مدیترانه

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۳

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی به علت نقص فنی و از كار افتادن موتور جنگنده در دریای مدیترانه سقوط کرد.

یک فروند جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی در نزدیک سواحل غزه در دریای مدیترانه سقوط کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جنگنده F-16 رژیم صهیونیستی به علت نقص فنی در دریای مدیترانه سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، سرنشینان این جنگنده از این حادثه جان سالم به در برده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاكید کرد که این سقوط به علت از کار افتادن موتور جنگنده بوده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که این سقوط در نزدیکی سواحل غزه روی داده است.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی افزود که خلبان و معاون وی از جنگنده بیرون پریده و به بیمارستان منتقل شدند. وی حال عمومی این دو را خوب توصیف کرد.

«امیر ایشل» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به تمامی خلبانان جنگنده‌های جنگنده‌های F-16 و F-15 دستور داده است تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در مورد علت سقوط این جنگنده، پرواز نكنند.

بر اساس این گزارش، در سال 2010 میلادی نیز دو تن از کادر خلبانی رژیم صهیونیستی در سقوط جنگنده F-16 در جریان مأموریت آموزشی در جنوب سرزمین‌های اشغالی کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز