خبرگزاری کار ایران

۲۵ زخمی در انفجار در برابر ساختمان سازمان امنیت شهر المنصوره مصر

کد خبر : ۹۱۷۹۴

در این انفجار که بامداد امروز –چهارشنبه- رخ داد ۲۵ تن زخمی شدند که در میان آن‌ها ۲۰ نیروی امنیتی، دو پلیس و سه شهروند دیده می‌شوند.

در انفجار یک بمب در برابر ساختمان سازمان امنیت استان «الدقهلیه» در شهر «منصوره» ۲۵ تن زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الاهرام، وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار در برابر بخش اول پلیس المنصوره رخ داد که در طبقه اول ساختمان سازمان امنیت استان الدقهلیه واقع است.
در این بیانیه آمده است که در این انفجار که بامداد امروز –چهارشنبه- رخ داد ۲۵ تن زخمی شدند که در میان آن‌ها ۲۰ نیروی امنیتی، دو پلیس و سه شهروند دیده می‌شوند.
در بیانیه وزارت کشور مصر همچنین آمده است که انفجار باعث شکسته شدن شیشه‌های ساختمان سازمان امنیت الدقهلیه و آسیب وارد آمدن به چندین خودروی پلیس شد.
در همین حال «احمد المسلمانی» مشاور رسانه‌ای «عدلی منصور» رئیس جمهوری موقت مصر  تاکید کرد که انفجار المنصوره حادثه‌ای تروریستی است که بر عزم این کشور در مبارزه با تروریسم خدشه‌ای وارد نمی‌کند.
«عصام العریان» معاون رئیس حزب «آزادی و عدالت» شاخه سیاسی اخوان المسلمین نیز این انفجار را محکوم کرد و گفت که وی به نام حزب آزادی و عدالت این انفجار و هر گونه خشونت توسط هر گروه و یا شخصی را محکوم می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز