خبرگزاری کار ایران

گزارش‌های ضد و نقیض درباره سفر ولادیمیر پوتین به ایران

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۹

روزنامه کامرسانت به نقل از منابعی آگاه در کرملین و وزارت خارجه ایران نوشته است که این سفر در ماه آگوست و چند روز بعد از مراسم تحلیف «حسن روحانی» انجام خواهد شد با این وجود سخنگوی پوتین گفته است که هنوز امکان تایید این سفر وجود ندارد.

در حالی که روزنامه «کامرسانت» روسیه از سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری این کشور به ایران برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای خبر داده است، سخنگوی پوتین گفته است که هنوز نمی‌تواند این سفر را تایید کند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه کامرسانت به نقل از منابعی آگاه در کرملین و وزارت خارجه ایران نوشته است که این سفر در ماه آگوست و چند روز بعد از مراسم تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری جدید ایران انجام خواهد شد.

انتظار می‌رود که ارسال سیستم‌های آنتی -۲۵۰۰ به جای سیستم‌های اس-۳۰۰ به ایران نیز از محورهای مهم این مذاکرات باشد.
این روزنامه با استناد به گفته مقام‌های آگاه کرملین نوشت که مسکو امیدوار است که این سفر انگیزه‌ای برای شروع دوباره مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران باشد.
برخی منابع اعلام کرده‌اند که این سفر ۱۲ یا ۱۳ ماه آگوست انجام می‌شود ولی هنوز مشخص نیست این دیدار یک روزه خواهد بود یا به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
چنانچه این سفر انجام شود، نخستین دیدار پوتین از ایران بعد از سال ۲۰۰۷ میلادی خواهد بود.
در همین حال، «دیمتری پسکوف» سخنگوی پوتین در گفت‌وگو با خبرگزاری اینترفاکس روسیه گفته است که هنوز امکان تایید این سفر وجود ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز اعلام کرده است که نمی‌تواند این خبر را تایید کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز