خبرگزاری کار ایران

هشدار برخی کشورهای اروپایی درباره همکاری تجاری با شهرک‌های صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۷

سفرای رژیم صهیونیستی در انگلیس، سوئد، آلمان و هلند طی تلگرافی به وزیر خارجه این رژیم اعلام کردند که حجم تحریم شهرک‌های صهیونیستی افزایش یافته و این کشورها هشدار داده‌اند که تعامل با شهرک‌های اسرائیلی با قوانین داخلی و بین‌المللی تضاد دارد.

یک منبع صهیونیستی نوشت كه چندین کشور عضو اتحادیه اروپا به بازرگانان و شرکت‌های خود درباره همکاری تجاری با شهرک‌های صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» در شماره امروز - یکشنبه – خود نوشت كه سفرای رژیم صهیونیستی در انگلیس، سوئد، آلمان و هلند طی تلگرافی به وزیر خارجه این رژیم اعلام کردند که حجم تحریم شهرک‌های صهیونیستی افزایش یافته و این کشورها هشدار داده‌اند که تعامل با شهرک‌های اسرائیلی با قوانین داخلی و بین‌المللی تضاد دارد.

وزارت خارجه یکی از این کشورها به مدیریت یک شرکت فعال در زمینه شهرک‌سازی درباره ادامه فعالیت‌هایش هشدار داده و اعلام کرده است كه این اقدام غیرقانونی است.

از طرف دیگر، یک مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت كه تعدادی دیگر از کشورها به شهروندان خود درباره تعامل با این شهرک‌ها هشدار خواهند داد.

دولت رژیم صهیونیستی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای به تعلیق درآوردن تصمیم مربوط به تحریم شهرک‌های اسرائیلی رایزنی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز