خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر آذربایجان شرقی از شهردار تبریز تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۸

شهردار تبریز پیشتاز حمایت از احداث مجتمع فرهنگی، هنری، ورزشی کارگران بوده است./حمایت شهردار تبریز از پروژه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی کارگران و توجه به رفع مشکلات کارگران شهرداری تبریز هیچگاه از یاد‌ها فراموش نخواهد شد.

ایلنا: خانه کارگر آذربایجان شرقی همزمان با برگزاری مراسم قدردانی هنرمندان از فعالیت‌های فرهنگی علیرضا نوین شهردار تبریز، با اهدای لوح تقدیر و تندیسی از تلاش‌های وی در توجه به مسایل کارگران شهرداری و حمایت از پروژه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی کارگران تبریز تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگاران گفت: جامعه کارگری احداث بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، ورزشی، اقامتی، آموزشی کارگران شمال‌غرب کشور را در یک منطقه محروم کلانشهر تبریز مدیون علیرضا نوین شهردار تبریز است.
مسئول جامعه کارگری استان با بیان اینکه نیاز جامعه کارگری به چنین مجتمعی که خواسته و تاکید دبیرکل خانه کارگر کشور نیز بود افزود: با اعلام این نیاز جامعه کارگری به شهردار تبریز وی به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی تبریز در محل مورد درخواست احداث این مجتمع حضور یافت و دستورات لازمه را به مسئولین شهرداری منطقه ۴ تبریز صادر و در کمترین زمان خرید زمین طی مراحل قانونی انجام یافت.
کریم صادق‌زاده با اشاره به اینکه این مجتمع طی ۱۸ ماه احداث و به بهره‌برداری رسید گفت: در حال حاضر هنرمندان شهر تبریز در سالن چند منظوره برای قشر عظیم کارگری و بازنشستگان برنامه‌های متنوعی را در اعیاد و مناسبت‌های مختلف اجرا و باعث خوشحالی هزاران کارگر و خانواده‌های آنان می‌شوند.
صادق‌زاده افزود: علیرضا نوین به عنوان سردار زندگی شهر تبریز چهره‌ای ماندگار و همیشگی و کارهای بزرگ وی در تاریخ شهر کهن تبریز به عنوان هفتاد و یکمین شهردار تبریز در خاطره‌ها خواهد ماند و از یاد نخواهد رفت.
وی با اشاره به دیگر اقدامات نوین در دفاع از حقوق کارگران شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با دارا بودن بیش از ۶ هزار کارگر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کارگری شهر تبریز به شمار می‌رود که پیش از حضور نوین به عنوان شهردار تبریز همواره در دریافت حقوق خود با مشکل مواجه بودند که با برنامه ریزی وی این مشکلات رفع شده است و آنان قبل از کارمندان حقوق خود را دریافت می‌کنند.
صادقزاده به یکی دیگر از اقدامات فرهنگی شهردار تبریز با کارگران اشاره کرد و گفت: شهردار تبریز به پیشنهاد جامعه کارگری عنوان کارگر خدماتی را از حکم کارگزینی کارگران حذف و به جای آن عنوان پاکبان را قرار داد که این امر در ارتقاء روحیه کارگران نقش موثری داشته است.
صادقزاده افزود: در تداوم اقدامات حمایتی شهردار تبریز از کارگران نیز اخیرا با دستور وی ارایه خدمات تعاونی‌های مسکن، مصرف و اعتبار کارکنان شهرداری تبریز به کارگران نیز تعمیم یافته که جای قدردانی داشته و قابل الگوبرداری برای سایر مدیران نیز است.
در لوح تقدیر خانه کارگر تبریز به علیرضا نوین شهردار کلانشهر تبریز آمده است: بدیهی است خدمات فرهنگی، عمران و آبادی، اجتماعی، زیباسازی و رشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه کلانشهر تاریخی و فرهنگی و صنعتی تبریز در چندساله اخیر آنقدر چشمگیر بوده که آوازه آن از مرز‌ها گذشته و در محافل بین المللی مطرح شده است. این همه تلاش، فعالیت و تعهد و دلسوز و زحمات خستگی ناپذیر، سربلندی و افتخار برای شهر اولین‌ها تبریز قهرمان شد جامعه کارگری به مصداق (لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق) مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی خویش را ابراز نموده و برای جنابعالی بعنوان یک چهره ماندگار سعادت و تندرستی و توفیق روزافزون الهی آرزومندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز