خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی، خدماتی در شهرک خاوران تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۱

در این مراسم رمپ‌های ورودی و خروجی شهرک خاوران، به اتوبان تبریز به زنجان و احداث پست برق فوق توزیع ۱۳ هزارو ۲۲۰ کیلووات خاوران، کلنگ زنی بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان شمال‌غرب، بهره برداری از لوله گذاری شبکه آب خام فضای سبز، بهره برداری از فاز اول دیوار کشی، احداث سردرب ساختمان اداری شهرداری منطقه ۹ کلنگ زنی و افتتاح شد.

ایلنا: همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری، چندین پروژه عمرانی خدماتی شهرداری منطقه۹ تبریز افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش ایلنا در این مراسم رمپ‌های ورودی و خروجی شهرک خاوران، A_B-D به اتوبان تبریز به زنجان به متراژ ۳۳هزارو۷۷۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال، کلنگ زنی و احداث پست برق فوق توزیع ۱۳ هزارو ۲۲۰ کیلووات خاوران در زمینی به مساحت ۶هزارو۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیاردریال، کلنگ زنی بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان شمال‌غرب در زمینی به مساحت۵/۳ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و بهره برداری از لوله گذاری شبکه آب خام فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از فاز اول دیوار کشی واحداث سردرب ساختمان اداری شهرداری منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که همزمان با هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح شد.
شهردار منطقه ۹ تبریز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی در محدوده این منطقه گفت: در سایه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری تبریز در شهرک خاوران شاهد اجرای پروژه‌های متعدد در این شهرک هستیم و امیدواریم بزودی شاهد شهرکی مدرن باشیم.
قلی‌زاده با اشاره به بهره برداری از رمپ‌های ورودی و خروجی شهرک خاوران به اتوبان تبریز- زنجان خاطر نشان کرد: با افتتاح این رمپ‌ها شهرک خاوران از بن بست خارج شده و این منطقه به یک منطقه مهم و مدرن تبدیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز