خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

امکان خدمت‌رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بیش از هرجای دیگر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۶

امکان خدمت رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بیش از هرجای دیگری است و کارکنان مجموعه شهرداری باید قدر این نعمت الهی را بدانند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: امکان خدمت رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بیش از هرجای دیگری است و کارکنان مجموعه شهرداری باید قدر این نعمت الهی را بدانند.
به گزارش ایلنا علیرضا نوین در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری تبریز که به مناسبت روز کارمند در آمفی تئا‌تر ساختمان مرکزی برگزار می‌شد، افزود: ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با مردم در مجموعه شهرداری کار خادمان را دشوار‌تر می‌کند و همکاران مجموعه شهرداری بر این واقفند که چگونه براحتی می‌توانند موجبات رضایت و یا عدم رضایت شهروندان را فراهم کنند.
شهردار تبریز به هشت سال دوره خدمت خود اشاره کرد و افزود: امروزه مجموعه مدیران شهرداری تبریز توانایی خود را نشان داده‌اند و کارهای بزرگی را در این شهر به اتمام رسانده و برنامه ۵ ساله نوشته شده اهداف رسیدن به تبریز آینده را به‌خوبی تعیین و پیش روی آن‌ها قرار داده است.
وی با اشاره به تعیین شهردار آینده توسط شورای چهارم و انتخاب شهردار تبریز به جای سرپرست گفت: من در گفتگوهایی که با اعضای شورا داشته‌ام همواره تاکیدم بر این نکته بوده که به‌جای تعیین سرپرست برای شهرداری تبریز حتما شهردار منتخب و گزینه نهاییشان را اعلام و معرفی کنند، چرا که خدای نکرده بلاتکلیفی یک تا چند ماه برای شهر تبریز می‌تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد.
نوین ادامه داد: اکنون مطالبات شهری و حتی فرهنگی شهروندان تبریزی بالا‌تر از هر زمان دیگری است و کار جمعی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز، کار را برای شهردار بعدی مشکل‌تر کرده است.
وی افزود: اگر ایجاد فرهنگسرا‌ها و فضاهای سبز و سالن‌های ورزشی و همه اتفاقات ریز درشت و تمیزی تبریز روند روبه رشد خود را از دست دهند قطعا به این موضوع شهروندان تبریزی واکنش نشان خواهند داد چرا که مطالبه جدی آن‌ها ادامه رشد همه جانبه شهر است.
شهردار تبریز با اشاره به عاریتی بودن مسئولیت‌ها گفت: هدف به هیچ عنوان وسیله را توجیه نمی‌کند در این هشت سال خدمت خود در شهرداری تبریز کوشیده‌ام فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و باندبازی‌ها کار را به پیش برم و شاید در این میان برخی‌ها با بدخلقی‌ها و تندی‌ها و بازخواست‌ها من روبروشده‌اند و این همه برای خدمت بوده است و لاغیر و در همین جا لازم می‌دانم قدردان تمام عزیزان مجموعه شهرداری باشم که مرا در راه خدمت به شهروندان یاری رساندند.
در پایان این مراسم به شماری از کارمندان مجموعه شهرداری تبریز لوح تقدیر و هدایایی توسط شهردار تبریز اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز