خبرگزاری کار ایران

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

از ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی کشور در هفته دولت تنها ۹۶ پروژه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۴

پیشنهاد واگذاری اماکن نیمه تمام ورزشی کشور به تعاونی‌ها و بخش خصوصی را داده‌ایم. / امیدوارم همت و تلاش ۸ سال گذشته در ورزش استان و کشور تداوم داشته باشد تا شاهد حضور جوانان بیشتری در مکان‌های ورزشی بوده و در کنار آن معضلات اجتماهی کاهش چشمگیر داشته باشد.

ایلنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: از ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی کشور در هفته دولت تنها ۹۶ پروژه افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز محمد صادق اکبری در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دو و می‌دانی شهید خسرو علی آبادی تبریز با بیان اینکه برای افتتاح مابقی این پروژه‌ها اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد افزود: بر همین اساس پیشنهاد واگذاری پروژه‌ها به تعاونی‌های ورزشی و بخش خصوصی را وزارت ورزش و جوانان داده‌ایم.
وی ورزش مهم‌ترین نقش را در تربیت و اعتلای جوانان عنوان کرد و افزود: امیدوارم همت و تلاش ۸ سال گذشته در ورزش استان و کشور تداوم داشته باشد تا شاهد حضور جوانان بیشتری در مکان‌های ورزشی بوده و در کنار آن معضلات اجتماهی کاهش چشمگیر داشته باشد.
لازم به ذکر است سالن شهید خسروعلی آبادی به عنوان بزرگ‌ترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان آذربایجان شرقی پس از ۱۶ سال در ۶ هزار مترمربع فضای ورزشی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره بهرداری رسید. کار ساخت این سالن ورزشی از سال ۷۶ آغاز شده بود و با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت در سال ۹۱، امسال به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز