خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بستان آباد:

احداث واحدهای تولیدی در اراضی مورد موافقت سازمان‌های جهادکشاورزی بلامانع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۹

طی نشست علنی نمایندگان مجلس با عدم تغییر کاربری گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، مزارع پرورش ماهی، واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی و معدنی در اراضی مورد موافقت سازمان‌های جهاد کشاورزی موافقت شد.

ایلنا: نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت نمایندگان، گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، مزارع پرورش ماهی، واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی و معدنی در اراضی مورد موافقت سازمان‌های جهادکشاورزی نیاز به تغییر کاربری ندارد.
به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایندگان طی نشست علنی مجلس و در جریان بررسی بندهای الحاقی به ماده واحده بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور، با بند الحاقی ۶۳ این لایحه موافقت که بر اساس آن گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، مزارع پرورش ماهی، واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی و معدنی در اراضی مورد موافقت سازمان‌های جهاد کشاورزی، نیاز به تغییر کاربری ندارد.
وی تصریح کرد: براساس بند الحاقی ۶۳ احداث گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، مزارع پرورش ماهی و واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی و معدنی با رعایت ضوابط زیست محیطی در اراضی مورد موافقت سازمانهای جهادکشاورزی استان‌ها، نیاز به تغییر کاربری نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز