خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

مشکلات فرهنگی کنونی ناشی از کوتاهی برخی سازمان‌ها در انجام وظایف خود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۹۸

ضروری است تصمیماتی که در خصوص بحث فرهنگی اتخاذ می‌شود منطبق با ظرفیت‌های استان باشد و اجرای دقیق این تصمیمات مستلزم نظارتی قدرتمند است.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مشکلات فرهنگی که در جامعه کنونی مشاهده می‌شود، ناشی از کوتاهی برخی سازمان‌ها در انجام وظایف خود است.
به گزارش ایلنا محمدعلی نصرتی در جلسه کارگروه خانواده و امور بانوان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها باید وظایف خود را در خصوص مسایل فرهنگی به درستی و بدون هیچ وقفه‌ای انجام دهند.
وی افزود: ضروری است تصمیماتی که در خصوص بحث فرهنگی اتخاذ می‌شود منطبق با ظرفیت‌های استان باشد و اجرای دقیق این تصمیمات مستلزم نظارتی قدرتمند است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان نظام در حوزه جنگ نرم بنیان خانواده‌ها و جوانان را هدف قرار داده‌اند.
وی خانواده را رکن اول جامعه خواند و گفت: تدابیر اتخاذ شده برای بخش‌های مختلف جامعه بدون همراهی خانواده ممکن نیست.
نصرتی با بیان اینکه زن به عنوان عنصر تعیین کننده جامعه، نقش کلیدی در پیشبرد شاخص‌های مختلف اجتماعی دارد گفت: جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند که باید بر نیازهای آنان بیش از پیش توجه کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در صیانت از سبک زندگی ایرانی و اسلامی اظهارداشت: هدف دشمن از تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تخریب فرهنگ بومی و هویت ملی جامعه ایرانی و رواج مواد مخدر و مسایل غیر اخلاقی برای سست کردن بینان خانواده هاست.
وی تاکید کرد: اسلام به عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین دین آسمانی، در جزیی‌ترین بخش‌های زندگی انسان دارای برنامه کامل و منسجم بوده و اهل بیت (ع) به عنوان بهترین الگوهای سبک زندگی مطرح هستند.
نصرتی افزود: زندگی سالم و تحکیم بنیان خانواده در گرو رعایت ارزش‌های دینی چون حجاب و عفاف و الگو قرار دادن اهل بیت و ائمه اطهار (ع) است و تنها راه نجات و مقابله با تهاجم فرهنگی بهره بردن از ارزش‌های دینی است.
وی با تأکید بر اینکه تمام سازمان‌ها در قبال ترویج فرهنگ اسلامی و فاطمی مسوول هستند گفت: باید تمامی سازمان‌ها در این حوزه ورود کرده و درجهت ترویج آن بستر سازی و برنامه‌های مناسبی ارایه دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: ضروری است صدا و سیما در بحث هدایت جوانان و مصونیت آنان از تهاجم دشمنان برنامه‌های مستمر و سودمندی ارایه دهد.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان نیز در این جلسه گفت: تمام مسوولان وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ فاطمی و تبیین الگوی رفتاری آن حضرت برنامه‌ ریزی کنیم.
نسرین پیرسمساری افزود: الگوسازی خانواده متعالی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقای بسترهای لازم برای حضور فعال و ارزشی زنان در عرصه‌های اجتماعی، اجرایی ‌سازی دستاوردهای علمی در حوزه زنان و خانواده از ضروریاتی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز