خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های بدمینتون جام شهیدان رجایی و باهنر تبریز به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۵

پس از تیم تبریز، تیم مراغه نائب قهرمان شد و تیم بستان آباد و بناب سوم و چهارم شدند.

ایلنا: رقابت های بدمینتون جام شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت در تبریز برگزار شد و کاپ قهرمانی به میزبان رسید.
به گزارش ایلنا این رقابت‌ها در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان در بخشهای تیمی ریز ۱۸ سال و زیر ۱۶ سال برگزار شد و پس از تیم تبریز، تیم مراغه نائب قهرمان شد و تیم بستان آباد و بناب سوم و چهارم شدند.
در بخش انفرادی رقابت‌ها در رده سنی خردسالان احسان عباس‌پور از مراغه قهرمان شد و مهدی پورمهدی از تبریز دوم شد و آیدین دولت یاری و عرفان رضایی از بناب و بستان اباد مشترکا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان جلال ادهمی از بستان اباد به مدال طلا رسید و امیر شاهدی از تبریز صاحب مدال نقره شد و مهدی فتح الهی از مراغه و علیرضا داستار از بناب مشترکا سوم شدند.
دررده سنی جوانان سپهر احمد از تبریز قهرمان شد و رضا آشنا از مراغه دوم و میلاد دهقان از بستان آباد و میلاد عزیزی از بناب مشترکا سوم شدند.
در بخش دوبل رده سنی زیر ۱۶ سال تیم مهدی محمد‌پور و مهریار میرزایی از تبریز قهرمان شد و در رده سنی زیر ۱۸ سال تیم علی احسانی و محمد فروتن از تبریز به مدال طلا دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز