خبرگزاری کار ایران

صعود تیم کبدی شهرداری تبریز به دور نهایی لیگ بر‌تر کبدی استاندارد

کد خبر : ۱۰۱۱۱۶

مرحله مقدماتی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاههای کشور در گروه الف با شرکت ۸ تیم در شهرستان نقده برگزار شد.

ایلنا: تیم شهرداری تبریز به همراه تیمهای هیئت کبدی گرگان، مجتمع توریستی غار علیصدر همدان، هیئت کبدی نقده و سیستان و بلوچستان به عنوان ۵ تیم بر‌تر گروه الف مرحله مقدماتی لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاههای کشور جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.
به گزارش ایلنا مرحله مقدماتی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاههای کشور در گروه الف با شرکت ۸ تیم در شهرستان نقده برگزار شد و در گروه یک تیم شهرداری تبریز که امسال در رشته کبدی سرمایه گذاری زیادی انجام داده همانند رشته کبدی ساحلی با در اختیار گرفتن چندین ملی پوش به همراه هیئت کبدی گرگان جواز حضور در مرحله نهایی لیگ بر‌تر را کسب کرد.
رقابت‌های لیگ بر‌تر کبدی در گروه ب با حضور ۸ تیم از تاریخ ۱۲ شهریور ماه به مدت ۴ روز در کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۵ تیم بر‌تر این رقابت‌ها به همراه تیم‌های شهرداری تبریز، هیئت کبدی گرگان، مجتمع توریستی غار علیصدر همدان، هیئت کبدی نقده و سیستان و بلوچستان که از گروه الف به مرحله نهایی صعود کردند برگزار کننده مرحله نهایی لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاههای کشور خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز