خبرگزاری کار ایران

جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۵

در این جشنواره ۱۰ گروه در بخش کودک و نوجوان و تئا‌تر عروسکی و ۱۱ گروه نمایشی هم در بخش تئا‌تر خیابانی به رقابت خواهند پرداخت. / علاوه بر این ۲۰۰ هنرمند و می‌ه‌مان هم در تبریز حضور خواهند داشت.

ایلنا: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت از فردا در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید رضا علوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: مراسم افتتاحیه در گلزار شهدای گمنام تبریز که هم جوار با مرقد دو امام‌زاده به نام‌های عون بن علی و زید بن علی است، برگزار خواهد شد و علاوه بر خاص بودن مکان برگزاری مراسم، شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای نمایش خیابانی و پرده خوانی نیز خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره ۱۰ گروه در بخش کودک و نوجوان و تئا‌تر عروسکی و ۱۱ گروه نمایشی هم در بخش تئا‌تر خیابانی به رقابت خواهند پرداخت. علاوه بر این ۲۰۰ هنرمند و می‌ه‌مان هم در تبریز حضور داشته و همراه با ما خواهند بود.
وی از برپایی کارگاه آموزشی نمایش سایه در تبریز خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی توسط دو تن از اساتید خارجی چنگیز اوزک از ترکیه و کارلئوس از نروژ برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز یادآور شد: این کارگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه و هر روز طی دو نوبت در سالن‌های مجتمع فرهنگی و هنری تبریز، خانه تئا‌تر تبریز و تالار استاد مبین برپا خواهد شد که علاوه بر حضور ۱۰ کارگردان حاضر در جشنواره ۲۰ نفر هم پس از انجام ثبت نام در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز