خبرگزاری کار ایران

۳۲۰ خانوار روستایی به شمار خانوارهای بهره‌مند از گاز در بستان آباد افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۳

۲ روستای باشیز و جوقان جزء پروژه گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بستان آباد بوده که با یک هزار خانوار روستایی در دست اجراست که تا ۲ ماه آینده نیز مابقی خانوار‌ها به مدار مصرف گاز متصل خواهند شد.

ایلنا:۳۲۰ خانوار روستای باشسیز و جوقان از توابع شهرستان بستان آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح گازرسانی به این دو روستا گفت: ۲ روستای باشیز و جوقان جزء پروژه گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بستان آباد بوده که با یک هزار خانوار روستایی در دست اجرا است که هم اکنون شاهد بهره‌مندی ۳۲۰ خانوار آن هستیم و تا ۲ ماه آینده نیز مابقی خانوار‌ها به مدار مصرف گاز متصل خواهند شد.
ولی ا... دینی ادامه داد: پروژه‌های اجرایی در شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه گازرسانی به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا بوده که به زودی شاهد به ثمر رسیدن این پروژه‌ها خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بستان آباد از سردسیر‌ترین مناطق استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود، تصریح کرد: تامین جریان گاز در این منطقه سردسیر و کوهستانی در اولویت اجرایی شرکت قرار گرفته که متناسب با بودجه‌های تخصیص یافته و با مدنظر قرار دادن مسیرهای به صرفه، پروژه‌های اجرایی در دست طراحی است.
دینی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۹ روستای شهرستان بستان آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و حدود ۲۵ هزار مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با تقدیر از همکاری مردم شهرستان بستان آباد در مدیریت صحیح مصرف تأکید کرد: خدمت به مردم تلاشگر و شهیدپرور شهرستان بستان آباد توفیقی الهی است که باید این فرصت را مغتنم دانسته و زمینه‌های لازم به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر و توسعه رفاه اجتماعی در سطح شهرستان را فراهم سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز