خبرگزاری کار ایران

نفرات بر‌تر کاراته و تکواندو المپیاد دانشجویان جامع علمی-کاربردی مشخص شدند

کد خبر : ۱۰۱۴۷۴

تهران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در صدر تکواندو مرکزی، تهران و اردبیل در صدر کاراته رقابت‌های سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور قرار گرفتند.

ایلنا: رقابت‌های کاراته و تکواندوی سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور با شناختن نفرات بر‌تر به پایان رسید.
به گزارش ایلنا مسابقات تکواندوی این دوره از المپیاد که در سالن تکواندوی مجتمع فرهنگی ورزشی تختی در جریان بود با اجرای مراسم توزیع مدال و احکام قهرمانی به کار خود خاتمه داد.
بر اساس نتایج به دست آمده در بازی‌ها، در وزن اول مجید قوچانی از کرمانشاه و میلاد نجفی از زنجان به ترتیب اول و دوم شدند. میلاد غلام‌زاده از مازندران و محمود بیاتی از گلستان نیز به طور مشترک سوم شدند.
در وزن دوم بهنام یوسفی از مازندران و سامان محمودی از کردستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در این وزن میلاد کاظمی از اصفهان و فیروز زارع از آذربایجان شرقی سوم شدند.
در وزن سوم محمد امین سلطانی از تهران اول شد. یوسف حکیمی از آذربایجان شرقی دوم و محمد اکبرپور از گیلان و مصطفی جلالی از قزوین سوم شدند.
در وزن چهارم مرتصی خوبی زاد به مقام قهرمانی رسید. بعد از وی پوریا دوستیان دوم و ابوالفضل شالی از قزوین و فرج حیدری از اردبیل به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن پنجم مرتضی گیل از تهران و حمید کمانکش از همدان به ترتیب اول و دوم شدند. مقام سوم نیز به صورت مشترک به وحید عزیزخانی از زنجان و محمدامین هاشمی از ایلام رسید.
در وزن ششم رضا قدیمی از اردبیل به مقام نخست رسید. ایوب احمدی از بوشهر دوم و مرتضی شاکری از گلستان به همراه مهدی گل محمدیان از کرمانشاه سوم شدند.
در وزن هفتم محمد لیاقی از تهران اول و فرهاد قره باغی از آذربایجان شرقی دوم شد. مقام سوم نیز به طور مشترک به حسین نکویی از گستان و ابوالفضل گل محم از مرکزی رسید.
وزن هشتم نیز با قهرمانی پوریا مرادیان از مازندران به پایان رسید. مهدی قزل لری از گلستان در این وزن دوم و بهنام عباس‌پور از آذربایجان شرقی به همراه مهدی راست‌پور از تهران سوم شدند.
در رده بندی تیمی این رشته ورزشی نیز استان تهران با ۳۹ امتیاز اول و آذربایجان شرقی با ۳۱ امتیاز دوم شد. کرمانشاه نیز مقام سوم را به دست آورد. علاوه بر نتایج کسب شده مجید بوچانی از کرمانشاه به عنوان فنی‌ترین بازیکن، امیر بدریاز گیلان به عنوان بازیکن اخلاق و محمد آقابابایی به عنوان فنی‌ترین مربی انتخاب شدند.

مرکزی، تهران و اردبیل در صدر کاراته
همچنین در رقابت‌های کاراته نیز قهرمانان بر روی سکو رفتند. بر همین اساس در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رتبه‌های اول و دوم به ترتیب به حامد تربتی‌نژاد از گلستان و ناصر رضائیان از لرستان رسید. محمد موسوی از تهران و مهدی محرم‌پور از اردبیل نیز به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مجید پاشایی از تهران اول شد. ناصر نادری‌زاده از اردبیل دوم و امیر فریدونی از مرکزی به همراه سعید ممتاز از همدان سوم سوم شدند.
در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم دانیال قلعه نویی از مرکزی اول شد. پیمان اشرفی نیز در همین وزن به مقام دوم رسید. مهدی داتلی بیگی از اصفهان و الیاس پنجرنگ از گیلان رتبه سوم را ازآن خود کردند.
در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم میلاد نوعی از استان مرکزی اول و محسن سلیمانی از بوشهر دوم شد. مقام سوم نیز به صورت مشترک به رضا گودرزی از بوشهر و محسن باقری از گیلان رسید.
در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم نیز محمد میرزایی از مرکزی اول شد. بعد از وی حیدر گهرسودی از ایلام به مقام دوم رسید. حسین گنجی اردبیل به همراه امیر رحمانی از تهران سوم شدند.
در ‌‌نهایت در رشته کاراته استان مرکزی با ۲۹ امتیاز اول شد. بعد از این استان، تهران و اردبیل مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور به مدت یک هفته در تبریز در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز