خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه هفت تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۸

طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از جمله پارک طولی شقایق، آسفالت و لکه گیری کوی لاله، امتداد ۳۵ متری لاله و اتصال آن به اتوبان شهید کسایی و خانه سلامت رواسان، پل عابرگذر شهید صمدی و ساختمان ناحیه چهار خدمات شهری منطقه در حوزه شهرداری منطقه هفت تبریز طی آئینی به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: با حضور اعضای شورای اسلامی تبریز، مدیران شهری و جمعی از شهروندان تبریزی از چندین طرح و پروژه عمرانی، خدماتی شهرداری منطقه هفت بهره‌برداری شد.
به گزارش ایلنا طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از جمله پارک طولی شقایق، آسفالت و لکه گیری کوی لاله، امتداد ۳۵ متری لاله و اتصال آن به اتوبان شهید کسایی و خانه سلامت رواسان، پل عابرگذر شهید صمدی و ساختمان ناحیه چهار خدمات شهری منطقه در حوزه شهرداری منطقه هفت تبریز طی آئینی به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار منطقه هفت تبریز درآئین بهره برداری از این طرح‌ها طی سخنانی از تحقق ۹۸ درصدی بودجه پی بینی شده این منطقه در ۵ ماهه سال جاری خبر داد.
عالی باف با اشاره به شعار خدمت بی‌منت به عنوان منشور خدمتی شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر تصریح کرد: این شعار به معنای واقعی در این دوره مدیریتی عملی و محقق شده و آثار متعددی نیز بر جای گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز