خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری تبریز:

زمین فوتبال توحید عباسی تبریز به چمن مصنوعی تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۸۹

در برنامه ریزی شهرداری تبریز، تبدیل ۱۰ زمین خاکی فوتبال در محلات به چمن مصنوعی در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود که تاکنون ۵ زمین مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی نیز در حال اجرا هستند.

ایلنا: به مناسبت هفته دولت و با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه تبدیل زمین خاکی فوتبال توحید عباسی به چمن مصنوعی بهره برداری شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در مراسمی که به همین مناسبت در ورزشگاه قدیمی توحید عباسی ترتیب یافته بود، این مجموعه قدیمی فوتبال محلات که با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط شهرداری تبریز به چمن مصنوعی تبدیل شده است در شکلی جدید و با استانداردهای دو ستاره فیفا تقدیم فوتبال دوستان تبریزی شد.
معاون ورزشی شهرداری تبریز در آئین بهره برداری از این مجموعه ورزشی طی سخنانی تلاش برای تبدیل زمین‌های ورزشی خاکی موجود در محلات به چمن مصمنوعی را یکی از اصلیترین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری تبریز در حوزه ورزش اعلام کرد و گفت: در این برنامه ریزی، تبدیل ۱۰ زمین خاکی فوتبال در محلات به چمن مصنوعی در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود که تاکنون ۵ زمین مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی نیز در حال اجرا هستند.
می‌رمعصوم سهرابی در عین حال توسعه اماکن ورزشی موجود در شهر تبریز را سیاست دیگر شهرداری در سال‌های اخیر ذکر کرد وگفت: در این راستا نیز ۴۰ زمین زمین چمن مصنوعی فوتسال، ۳۰ سالن سرپوشیده، چهار استادیوم ۵ هزار نفری و تبدیل ۱۰ زمین خاکی به چمن مصنوعی به مرحله اجرا درآمده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز