خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

شهرداری تبریز بار اصلی ورزش آذربایجان شرقی را به دوش کشیده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۰

هزینه کرد شهرداری در حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری برای تأمین و ارتقاء نشاط و شادابی عمومی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی است و تأمین زیرساخت‌های سلامت همگانی حداقل نتیجه و ثمره این سرمایه گذاری می‌تواند باشد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز بار اصلی ورزش استان و شهر را به دوش کشیده است و این حجم از خدمات قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جواد ششگلانی در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی توحید عباسی با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های شهرداری تبریز از ورزش استان به ویژه احداث و توسعه اماکن و مجموعه‌های ورزشی طی سال‌های اخیر افزود: هزینه کرد شهرداری در حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری برای تأمین و ارتقاء نشاط و شادابی عمومی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی است و تأمین زیرساخت‌های سلامت همگانی حداقل نتیجه و ثمره این سرمایه گذاری می‌تواند باشد.
وی افزود: عده‌ای همواره عنوان می‌کنند چرا شهرداری در حوزه ورزش سرمایه گذاری می‌کند در حالی که باید گفت چون متولیان اصلی ورزش به این حوزه بی‌توجه هستند و از سوی دیگر مطالبات جوانان نیز بسیار زیاد است، شهرداری ناگزیر از سرمایه گذاری در این بخش است و شورای اسلامی شهر نیز با حمایت از این اصل، همواره پشتیبان مدیریت شهر در حوزه سرمایه گذاری در ورزش بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز