خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

اختلاف عامل اساسی عقب ماندگی منطقه تاکنون بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۹

به مشکلات روستائیان کله گرد شهرستان هشترود رسیدگی شد.

ایلنا: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی هشترود و جمعی از مسئولین منطقه از طرحهای روستائی بازدید و از نزدیک با مسایل و مشکلات اهالی روستای کله گرد از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود آشنا شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا نماینده مردم شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه روستائیان نقش به سزائی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند گفت: وظیفه همه مسئولین‌ای است که در راستای رفاه و آسایش روستائیان بکوشیم.
غلامحسین شیری افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران کارهای مهم و بسیاری در شهر و روستا‌ها انجام شده است ولی هنوز کارهائی نیز وجود دارد که باید انجام شود.
وی یادآور شد: مسئولین تمام تلاش خود را برای عمران وآبادانی انجام داده و می‌دهند و در این مورد خود مردم نیز باید نقش خود را در کنار مسئولین عملی سازند تا شاهد توسعه و پیشرفت امورات در جامعه باشیم.
نماینده مردم هشترود تصریح کرد: عامل اساسی و مهمی که تا بحال باعث عقب ماندگی و عدم توسعه منطقه در گذشته بوده همانا مسئله اختلاف بوده است.
وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا امکانات کشور را به روستا‌ها بیاوریم و با کمک مردم در عمران و آبادانی مناطق شهری و روستائی بکوشیم.
شیری با بیان اینکه همه مشکلات در سایه وحدت و همدلی ما بین مردم و مسئولین نظام حل می‌شود یادآورشد اگر می‌خواهیم در روستا‌ها امکانات رفاهی و تفریحی ایجاد شود باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم.
وی در آخر از مسئولین خواست هرچه بیشتر برای خدمات رسانی به روستا‌ها اقدامات لازم و شایسته را انجام دهند.
لازم به ذکر است در این دیدار یک نفر به نمایندگی از روستائیان مشکلات روستارا در رابطه با راه، گاز، آبرسانی و مخابرات مطرح کرد و مسئولین مربوطه نیز به ترتیب در باره رفع مشکلات روستای کله گرد مطالبی بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز