خبرگزاری کار ایران

چهار طرح صنعتی و تولیدی در بستان آباد به بهره‌برداری رسید

کد خبر : ۱۰۸۸۷

چهار طرح توسعه شرکت کاشی تبریز، شرکت آذران پشم سنگ، شرکت تولیدی بطری کیارش، شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه‌داش توسط استاندار به بهره برداری رسید.

ایلنا- بستان آباد: استاندار آذربایجان شرقی چهار طرح صنعتی و تولیدی بخش خصوصی را در شهرستان بستان‌آباد افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا این طرح‌ها شامل تولید انواع کاشی و سرامیک، عایق صدا، پری‌فورم‌پت و میلگرد فولادی است که با مجموع سرمایه‌گذاری یک هزار و 700 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

طرح توسعه شرکت کاشی تبریز در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع اجرا شده و برای بهره‌برداری از آن 700 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

با راه‌اندازی این خط تولید که توان تولید سالانه 75 هزار تن انواع کاشی و سرامیک را دارد، برای 150 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

شرکت آذران پشم سنگ نیز در 1700 متر مربع زیربنا و با صرف 18 میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح آن 12 شغل جدید ایجاد شده است.

شرکت آذران پشم سنگ تولید کننده عایق آکوستیک صدا برای استفاده در سقف‌های کاذب ساختمان‌ها بوده و ظرفیت تولید سالانه آن 4 هزار تن است.

شرکت تولیدی بطری کیارش نیز که دارای خط تولید پری‌فروم‌پت می باشد در زمینی به مساحت 1460 متر مربع راه‌اندازی شده و برای بهره‌برداری از آن 108 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

تولیدات این شرکت که سالانه بالغ بر 5 هزار و 700 تن خواهد بود در تولید انواع بطری‌های پلاستیکی کاربرد دارد.

افتتاح این خط تولید 18 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه‌داش نیز با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن انواع میلگرد فولادی در 25 هزار و 400 متر مربع زیربنا اجرا شده و برای بهره‌برداری از آن 874 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

میزان اشتغال‌زایی این طرح 130 نفر است.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی شهرستان بستان‌آباد ضمن گفتگو با سرمایه‌گذاران این طرح‌ها در جریان روند کار و مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

سرمایه‌گذاران طرح‌ها نیز در خصوص نحوه کار واحدهای تولیدی و صنعتی خود توضیحات لازم را ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز