خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

معلولان حق برخورداری از بالاترین خدمات شهری را دارند

کد خبر : ۱۲۸۹۶

روشندلان و معلولان جامعه حق بهره مندی از خدمات و امکانات برابر با دیگر قشرهای جامعه را دارند و مدیریت شهری تبریز به تحقق این هدف اهتمام ویژه ای دارد.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز گفت: شهرداری در راستای خدمات رسانی مطلوب به قشرهای مختلف جامعه، توجه به نیازهای روشندلان و دیگر معلولان جامعه را در ردیف اصلی‌ترین دغدغه های مدیریت شهری تبریز قرار داده است.

به گزارش ایلنا از تبریز، علیرضا نوین كه به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) سخن می‌گفت اظهار داشت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمامی قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات وزیرساخت های رفاهی جامعه معلولان از جمله نابینایان از اهمیت و اولویت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: روشندلان و معلولان جامعه حق بهره مندی از خدمات و امکانات برابر با دیگر قشرهای جامعه را دارند و مدیریت شهری تبریز به تحقق این هدف اهتمام ویژه ای دارد.

شهردار تبریز درعین حال با اشاره به اهم اقدامات سال‌های اخیر شهرداری در راستای تامین زیرساخت های خدماتی به قشرهای معلول جامعه افزود: شهرداری تبریز طی سال گذشته با تدوین و اجرای طرح های ویژه مناسب سازی محیط و معابر شهری برای تسهیل تردد و عبور و مرور معلولان گام های اساسی در این راستا برداشته و توانسته است به عنوان یکی از شهرداری های موفق کشور در این حو.زه عمل کند.

وی خاطرنشان كرد: اختصاص مكانی مناسب و در خور شأن برای انجمن‌های معلولان از جمله ناشنوایان، نابینایان و معلولان حركتی، از دیگر اقدامات موثر مدیریت شهری تبریز برای حمایت از این دسته از شهروندان به شمار می‌رود.

نوین از توسعه طرح ها و برنامه های مناسب سازی محیط برای معلولان و نابینایان در میادین، تقاطع ها، معابر، پارکها و پیاده روهای سطح شهر خبرداد.

گفتنی است، ایجاد مسیرهای ویژه تردد برای نابینایان در پیاده روها و معابر سطح شهر از جمله اقدامات شاخص شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز