خبرگزاری کار ایران

کارت ارس وندی در منطقه آزاد ارس صادر می شود

تفاهم نامه جذب و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران استان در منطقه آزاد ارس منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و رؤسای مجمع امور صنفی تبریز،مرند و کلیبر و رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی جهت جذب و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران منعقد گردید.

به گزارش ایلنا این تفاهم نامه ها در راستای جلب و جذب مشارکت فعالان اقتصادی،صنعتی و بازرگانی استان جهت بهره مندی سرمایه گذاران و کارآفرینان استان از مزایای منطقه آزاد ارس منعقد گردید.

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست ضمن تبیین امتیازها و مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس برای سرمایه گذاران، مشارکت در بالا بردن سطح سرمایه گذاری ها و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای استان آذربایجان شرقی را مورد تاکید قرار داد.

به گفته صادق نجفی این تفاهم نامه همکاری بین این نهاد ها با سازمان منطقه آزاد ارس با هدف مشارکت در شناسایی و معرفی کارآفرینان و سرمایه گذاران برتر استان به منطقه آزاد ارس جهت اعطای کارت ارس وندی به آنان بمنظور بهره مندی از کلیه مزایای کارت ارس وندی در منطقه آزاد ارس می باشد.

وی با اشاره به جایگاه منطقه آزاد ارس در چشم انداز بیست ساله،برنامه پنجم توسعه و سند توسعه استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: منطقه آزاد ارس بعنوان منطقه فعال در عرصه تجارت داخلی و خارجی می تواند با ارائه خدمات و امتیازهای سرمایه گذاری مشوق خوبی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بوده و موجب افزایش ظرفیت بهره برداری از قابلیت های اقتصادی و تجاری استان شود.

نجفی افزود: دراین تفاهم نامه مشارکت کنندگان پس از شناسایی و جذب سرمایه گذاران برتر استان نسبت به ثبت نام آنان در سایت ارس وندی به آدرس اینترنتی http://arasvandi.arasfz.ir اقدام می کنند و سازمان منطقه آزاد ارس نیز در صورت احراز شرایط موردنیاز، اقدامات لازم برای صدور کارت ارس وندی را انجام خواهند داد.

وی هدف اصلی کارت ارس وندی را حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک در محدوده منطقه آزاد ارس و فراهم سازی ارائه خدمات به شهروندان عنوان کرد و افزود: متولدین، ساکنین، شهروندان افتخاری و شاغلین، سرمایه گذاران، بازرگانان و کسبه، دانشجویان فرهنگیان، کارمندان سازمان منطقه آزاد ارس و كارمندان ادارات دولتی و شركتهای تابعه و بازنشستگان منطقه آزاد ارس می توانند با دریافت کارت ارس وندی از تمامی مزایای قوانین حاکم بر مناطق آزاد بهره مند شوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز