خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

قاچاق کالا، مهم‌ترین عامل تخریب تولیدکننده‌های داخلی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۷

هر یک میلیارد دلار قاچاق کالا، ۱۰۰هزار جوان را بیکار می‌کند/ سمت و سوی اقتصادی این نامگذاری‌ها از سال ۸۷ به بعد، نشانه مقابله نظام جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات نرم و توطئه‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی است

ایلنا- تبریز: فرماندار تبریز خواستار برخورد قاطعانه و جدی مسئولان با قاچاق کالا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمود چمنی دیروز که در همایش راهکارهای عملی تولید ملی- حمایت از کار وسرمایه ایرانی که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود سخن می‌گفت افزود: قاچاق کالا، مهم‌ترین عامل تخریب تولیدکننده‌های داخلی است.

فرماندار تبریز در این همایش با اشاره به نامگذاری سال‌ها از طرف مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سمت و سوی اقتصادی این نامگذاری‌ها از سال ۸۷ به بعد، نشانه مقابله نظام جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات نرم و توطئه‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم ایران در سایه ایستادگی و تبعیت از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت مطلق از ولایت فقیه، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را شکست خواهند داد.

چمنی ضمن تآکید بر جایگاه ولایت فقیه و اتحاد و همدلی مردم ایران، الزامات حرکت به سوی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را وحدت قوای سه گانه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

وی قاچاق کالا را مهم‌ترین عامل تخریب کننده تولید کننده‌های داخلی دانست و گفت: هر یک میلیارد دلار قاچاق کالا، ۱۰۰هزار جوان را بیکار می‌کند و همه ما در دستگاه‌های مرتبط باید به طور جدی با این امر مقابله کنیم.

فرماندار تبریز ضمن توجه به ایجاد فضای مناسب کسب و تولید برای فعالان اقتصادی و تجدید نظر مجلس در برخی ضوابط حاکم، یکی از الزامات تولید ملی را نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی مردم باید در امر تولید ملی به کار گرفته شود.

وی در ادامه افزود: اگر در جهان مدرنیته کنونی، فعالان اقتصادی فاقد ابتکار و نوآوری باشند، دچار نقصان خواهند شد.

چمنی ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی و کاهش هزینه‌ها را عامل پیشرفت چرخه تولید ملی برشمرد و گفت: با اتکال به فرمایشات مقام معظم رهبری و به کارگیری رهنمودهای ایشان در تمام عرصه‌ها به ویژه در اقتصاد مقاومتی که اکنون مطرح است، نگرش علمی، مدبرانه و عبادی به امر تولید ملی و پرهیز از کندی و شتابزدگی، مشکل اشتغال و تورم جامعه را برطرف خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز