خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد از هنرمندان مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ابراز همدردی و حمایت ویژه کرد

طی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی عملیاتی و تجهیز کتابخانه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آسیب‌دیده اختصاص یافت.

تبریز- ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ابراز همدردی و حمایت از جامعه هنرمندان آسیب دیده در زلزله آذربایجان شرقی دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا از تبریز، سید محمد حسینی در بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در ملاقاتی صمیمی با هنرمندان آسیب دیده از زلزله پای دغدغه و مشکلات آن‌ها نشست و در جریان نیازها و خواسته‌های فرهنگی و هنری آنان قرار گرفت.

وی در این دیدار همچنین پویایی جامعه را در گرو پویایی و زنده‌دلی هنرمندان و اصحاب فرهنگ عنوان کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا هنرمندان آسیب دیده از زلزله اخیر فارغ از تالمات روحی آمادگی مجدد برای آفرینش آثاری متعالی را داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که هنرمندان دارای روحیه لطیفی بوده و دل‌مشغولی‌های فراوانی دارند نیاز است در این موقعیت حساس به نحوی مطلوب از آن‌ها دلجویی نمود تا آن‌ها با روحیه‌ای مضاعف به کار هنری خود ادامه دهند.

حسینی یادآور شد: مقرر گردید علاوه بر لوح سپاس و قدردانی، کمک و حمایت‌های مالی نیز از هنرمندان این منطقه به عمل آید که این امر در اسرع وقت و طی روزهای جاری انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش همچنین طی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی عملیاتی و تجهیز کتابخانه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آسیب‌دیده اختصاص یافت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز