خبرگزاری کار ایران

هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس تشکیل شد

کد خبر : ۱۹۸۱۸

هسته مطالعاتی با هدف ارزیابی نقاط ضعف و قوت و فرصتها و تهدیدهای منطقه،شناسایی فرصتها و بررسی راهکارهای علمی و عملی استراتژی های برتر ارس و بهره مندی از ظرفیت های آموزش عالی و اساتید دانشگاه های فعال در منطقه آزاد ارس تشکیل شده است

ایلنا-جلفا: هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس در راستای بهره مندی از دانش و تجربیات جمعی از اساتید مطرح دانشگاه های تهران و تبریز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس با حضور اساتید دانشگاه های تهران و تبریز با هدف ارزیابی نقاط ضعف و قوت و فرصتها و تهدیدهای منطقه،شناسایی فرصتها و بررسی راهکارهای علمی و عملی استراتژی های برتر ارس و بهره مندی از ظرفیت های آموزش عالی و اساتید دانشگاه های فعال در منطقه آزاد ارس تشکیل شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس بر لزوم بهره مندی از دانش و افکار نو در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت برای توسعه منطقه تاکید کرد.

صادق نجفی که ریاست این هسته علمی و مطالعاتی را بر عهده دارد با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت های علمی موجود در منطقه آزاد ارس افزود: خوشبختانه وجود مراکز آموزش عالی و پردیس های بین المللی دانشگاه های برتر کشور در این منطقه زمینه بهره مندی از ظرفیت بیش از 5 هزار نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری و اساتید مجرب کشور را فراهم کرده است.

وی ضمن ابراز خوشنودی از تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی با حضور و همکاری اساتید دانشگاه های تهران و تبریز اظهار داشت: امیدواریم ایجاد هسته مطالعاتی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری مراکز علمی موجب افزایش موفقیت ها و تسریع در تحقق اهداف تعیین شده شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه منطقه آزاد ارس قدرت تحول آفرینی در اقتصاد شمال غرب کشور و حتی کشور را دارد ابراز داشت: امیدواریم تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منجربه گشایش ظرفیت ها و توانمندی های جدید و ارتقاء فعالیت های اقتصادی منطقه آزاد ارس شود.

اکنون با فعالیت پردیس های بین امللی ارس دانشگاه تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز، آزاد و پیام نور و راه اندازی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی بیش از 4 هزار نفر دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و phdدر منطقه آزا ارس در حال تحصیل می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز