خبرگزاری کار ایران

جشن روز ملی خانواده در اسکو برگزار شد

کد خبر : ۱۹۸۵۷

مادران و همسران با لطافت مادری خویش، خانواده ها را عطرآگین و لطیف کرده و این لطافت باعث آرامش خانواده ها می شود.

ایلنا-اسکو: با برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن روز ملی خانواده در کانون فجر اسکو این روز گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار اسکو در این مراسم که به مناسبت  روز ملی خانواده برگزار شد، مادران را از بنیه های اساسی و اصلی خانواده ها  خواند و گفت: مادران و همسران با لطافت مادری خویش، خانواده ها را عطرآگین و لطیف کرده و این لطافت باعث آرامش خانواده ها می شود.

آثری خانواده را کوچکترین واحد اجتماع و در عین حل موثر ترین واحد جامعه بشری عنوان کرد و افزود: خانواده با تربیت صحیح و اصولی فرزندان، جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون داشته و موجی رشد، توسعه و ترقی آن می شود.

وی آرامش، مودت، رحمت و تفکر را از اصول و باید های یک خانواده موفق برشمرد و ادامه داد: زنان و مادران نقش اساسی در تامین این مبانی داشته و اگر بتوانیم این زمینه ها را با اهداف عالی متجلی سازیم، فرزندان از زندگی لذت برده و زیبایی های زندگی متجلی خواهند شد.

فرماندار اسکو توسعه عمیق تر هر جامعه را موجب افزایش آسیب های اجتماعی آن به صورت پیچیده تر دانست و گفت: شناخت عالمانه آسیب های تهدید کننده سلامت خانواده و اقدام عاقلانه برای تضمین سلامت خانواده مهمترین راه کار های جلوگیری از تضعیف بنیان خانواده ها در جامعه است.

در این مراسم از بانوان برتر و نمونه شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی در زمینه تربیت صحیح فرزندان با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز